Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie is kleine, maar continue systematische verbetering van huidige processen die leiden tot een verbetering over de gehele linie. De basis hiervan zit in de Japanse filosofie Kaizen.

Wat kunnen we verbeteren aan onze huidige website om het aantal verkopen of contactmomenten te vergroten? Een kleine verandering kan een groot effect hebben. Voordat wij tot verbetering kunnen overgaan is het belangrijk om de huidige situatie te meten en te analyseren. Dit doen wij door monitoring.

Website monitoring

Om gericht gebruik te maken van kansen om uw rendement te verhogen, is het belangrijk om o.a. te weten waar uw bezoekers vandaan komen, hoe lang ze op uw website blijven, hoeveel en welke pagina’s ze bekijken en in welke volgorde ze dit doen. Al deze gegevens bieden een uniek inzicht in patronen en knelpunten van bezoekers.

Door gebruik te maken van deze patronen en eventuele knelpunten op te lossen, wordt de ervaring van de gebruiker beter en is het mogelijk om meer rendement uit uw website en online campagne te halen. Al deze zaken zijn bij te houden door middel van monitoring.

Monitoring wil zeggen dat wij de statistieken van uw website grondig analyseren, om te weten te komen wanneer bezoekers afhaken of waarom bezoekers wel of geen contact met u opnemen. Kortom, u krijgt inzicht in de manier waarop de gebruiker uw website ervaart. Deze informatie is cruciaal als het gaat om het optimaliseren van uw online positie en is onmisbaar voor het halen van uw marketingdoelstellingen.

Tijdens een persoonlijk gesprek nemen wij aanbevelingen met u door om uw online activiteiten te verbeteren.

Wilt u meer weten?

Voor meer informatie over de mogelijkheden van conversie optimalisatie kunt u contact met ons opnemen.